maandag 22 april 2013

De lekker groente en fruit zaken van week 16!

.

Mijn week zestien liep over van gezonde eetgewoontes. Ik drink nog steeds geen koffie maar kruidenthee, raak geen suikers aan en nuttig twee gezonde groente & fruit-items per dag. Ik heb diep respect voor mezelf, ik kan niet anders zeggen. It better be worth it!

Graag zou ik hier mijn wekelijks foto-lijstje tonen maar op vrijdag zijn alle foto's verdwenen tijdens het uploaden. Vandaar een lijstje zonder foto's - voor de broodnodige accountability!

Maandag
1) sapje broccoli, peer, citroen en appel
2) boterham notenpasta, tomaat, rode ui
3!!) smoothie spinazie, amandelpasta, bevroren frambozen, munt

Dinsdag
1) sapje spinazie, kropsla, bleekselderij, wortel, appel
2) salade kropsla, gekookt ei, tomaat, gebakken uitjes & knoflook

Woensdag
1) sapje komkommer, appel, gember, munt
2) zelfgemaakte humus op brood

Donderdag & vrijdag
Mmm, had ik niet opgeschreven. Had ik nu de foto's maar - maar helaas.

Wat me nog wel vers in het geheugen ligt van die twee dagen (omdat ie zo lekker was en ik hem zomaar uit m'n mouw had geschut) is de salade op bovenstaande foto. Die ging zo: uitje en knoflook fruiten, blikje tuinbonen erbij verwarmen, zout, peper en wat limoen erbij. In een schaal doen en wat rucola erdoor scheppen. En dan...parmezaanse kaas er grof overheen raspen. ERG lekker, en dat met bonen! Het kan dus toch, ik begin het te leren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier was!